Usługa doradztwa wizerunkowego to nadal mało popularna usługa dla segmentu MŚP w Polsce, dzięki czemu jest też niezwykle wartościowa, ponieważ dzięki skorzystaniu z niej możesz zyskać dodatkowe przewagi konkurencyjne.


Usługa ta jest dla Ciebie, jeśli odpowiesz twierdząco na co najmniej dwa z poniższych pytań:

  • Chcesz poznać autentyczne przykłady skutecznej polityki wizerunkowej w Twojej branży i sposoby zaimplementowania tego u siebie?
  • Chcesz podnieść rozpoznawalność Twojej marki?
  • Chcesz zwiększyć lub rozpocząć sprzedaż w internecie Twoich usług lub/i produktów?
  • Chcesz poznać lub/i skorzystać z dostępnych narzędzi na poprawę wizerunku i zasięgów Twojej firmy?


.

Szczegółowa lista usług:

  • Kreacja marki,
  • Public relations,
  • SEO, SEM,
  • Pozycjonowanie,
  • User Experience – UX,
  • AdWords, Google Ads Network,
  • Social media,
  • Strony internetowe,
  • Relacje inwestorskie.