Oferta szkoleń sprzedażowych została mocno wyspecjalizowana, dołączając do nich większość najważniejszych zagadnień z obszaru komunikacji, sprzedaży B2B, marketingu oraz zarządzania sprzedażą.

Szkolenia tak są przygotowane, że mogą zostać dopasowane do profilu Twojej firmy, a tym samym z możliwie największym prawdopodobieństwem wnieść spodziewane rezultaty.


Obszary

Sprzedaż B2B

  • Sprzedaż B2BProspecting, cold mailing, cold calling,
  • Sprzedaż doradcza,
  • Negocjacje, prezentacje,
  • Telefoniczne umawianie spotkań B2B.

Zarządzanie sprzedażą

  • Rekrutacja,
  • Tworzenie procesu sprzedaży,
  • Narzędzia w sprzedaży,
  • Zarządzanie czasem,

Komunikacja

  • Prezentacje,
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna,
  • Sytuacje konfliktowe,

Marketing

  • Jakie podjąć działania,
  • Budowanie marki.