Usługa doradztwa wizerunkowego to nadal mało popularna usługa dla segmentu MŚP w Polsce, dzięki czemu jest też niezwykle wartościowa, ponieważ dzięki skorzystaniu z niej możesz zyskać dodatkowe przewagi konkurencyjne.
Usługa ta jest dla Ciebie, jeśli odpowiesz twierdząco na co najmniej dwa z poniższych pytań:
- Chcesz poznać autentyczne przykłady skutecznej polityki wizerunkowej w Twojej branży i sposoby zaimplementowania tego u siebie?
- Chcesz podnieść rozpoznawalność Twojej marki?
- Chcesz zwiększyć lub rozpocząć sprzedaż w internecie Twoich usług lub/i produktów?
Chcesz poznać lub/i skorzystać z dostępnych narzędzi na poprawę wizerunku i zasięgów Twojej firmy?
Szczegółowa lista usług:
- Kreacja marki,
- Public relations,
- SEO, SEM,
- Pozycjonowanie,
- User Experience – UX,
- AdWords, Google Ads Network,
- Social media,
- Strony internetowe,
- Relacje inwestorskie.