Oferta szkoleń sprzedażowych została mocno wyspecjalizowana, dołączając do nich większość najważniejszych zagadnień z obszaru komunikacji, sprzedaży B2B, marketingu oraz zarządzania sprzedażą.
Szkolenia tak są przygotowane, że mogą zostać dopasowane do profilu Twojej firmy, a tym samym z możliwie największym prawdopodobieństwem wnieść spodziewane rezultaty.
Obszary
- Sprzedaż B2B
- Prospecting, cold mailing, cold calling,
- Sprzedaż doradcza,
- Negocjacje, prezentacje,
- Telefoniczne umawianie spotkań B2B.
- Zarządzanie sprzedażą
- Rekrutacja,
- Tworzenie procesu sprzedaży,
- Narzędzia w sprzedaży,
- Zarządzanie czasem,
- Komunikacja
- Prezentacje,
- Komunikacja werbalna i niewerbalna,
- Sytuacje konfliktowe,
- Marketing
- Jakie podjąć działania,
- Budowanie marki.