Oferta szkoleń sprzedażowych została mocno wyspecjalizowana, dołączając do nich większość najważniejszych zagadnień z obszaru komunikacji, sprzedaży B2B, marketingu oraz zarządzania sprzedażą.

Szkolenia tak są przygotowane, że mogą zostać dopasowane do profilu Twojej firmy, a tym samym z możliwie największym prawdopodobieństwem wnieść spodziewane rezultaty.

Obszary

  • Sprzedaż B2B
    • Prospecting, cold mailing, cold calling,
    • Sprzedaż doradcza,
    • Negocjacje, prezentacje,
    • Telefoniczne umawianie spotkań B2B.
  • Zarządzanie sprzedażą
    • Rekrutacja,
    • Tworzenie procesu sprzedaży,
    • Narzędzia w sprzedaży,
    • Zarządzanie czasem,
  • Komunikacja
    • Prezentacje,
    • Komunikacja werbalna i niewerbalna,
    • Sytuacje konfliktowe,
  • Marketing
    • Jakie podjąć działania,
    • Budowanie marki.